Na Blegoš...

Narava je neizmeren vir energije in navdiha, je prostor kjer marsikdo izmed nas najde svoj mir, svoj trenutek za sprostitev... in ta škatlica je poskušala zajeti delček tega, kar nekomu pomeni Blegoš.

Seničila sem z Distressi in tudi vso zelenje pobarvala z njimi.

Škatlico sem ustvarila tako, da dve stranici stojita in ne padeta. Denar se lahko potisne v valj, ki predstavlja deblo - zanj sem uporabila digitalni papir Far far hill, uporabila sem ga tudi za izdelavo palice za smerokaz.


Na sam travnik, kjer naj bi si "pohodnik malce oddahnil", sem prilepila 5 kamenčkov, ki so pripomogli, da so šopki "travice" lepše stali. Storžki pa so dodali pikico na i notranjosti in tudi zunanjosti.

Škatlico prijavljam na naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.si/2018/02/izziv-204-5-istih-stvari.html
- https://www.najlepsi-par.si/galerija-februar-2018/
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.si/2018/02/challenge-136.html
http://wordartwednesday.blogspot.si/2018/02/anything-goes-challenge-322-323.html


 

Komentarji

  1. S to škatlico si me ponesla v svet, ki mi je zelo ljub. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastičen izdelek. Tudi sama sem ljubiteljica narave in komaj čakam lepih poletnih dni, ko se podam v gore.
    Čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si sestavila škatlico in domiselno spravila bankovec! Prejemnik bo zagotovo zelo presenečen. Hvala, ker sodeluješ

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvojih 5 kamenčov v tej prelepi naravi :-)) Komaj čakam tople in s soncem obsijane dni, da spet odidem v hribe. Tvoja škatlica je čudovita in krasno sceno si ustvaril.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. A great project! Thank You for joining us on Creative Moments challenge DT Ella

    OdgovoriIzbriši
  6. Oja, na Blegoš sem pa tudi jaz šla parkrat s starim atom. Lepo je tam in ti si tako lepo izdelala škatlico za ljubitelja pohodništva, ki ima rad Blegoš.
    Hvala, da si se nam pridružili v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa škatlica in zelo si se potrudila z vsemi detajli. Hvala, da sodeluješ z nami pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar