Iz nekega drugega sveta...

Pridejo tisti dragoceni in hudo zasluženi trenutki, ko uspem pobegnit v svoj mali svet - priznam, da to leto bistveno manj kot preteklo...ampak vseeno...

Obožujem te mini vilice in se kar sama pogreznem v pravljični svet iz katerega izhajajo... pri ustvarjanju se je ves čas v moji glavi pletla tudi pravljica...

Ozadje sem obdelala z distressi. Milne mehurčke pa sem odtisnila kar s pokrovčki različnih spreyev in mini posodic, ki so se ravno znašle pri moji roki.

Voščilnico prijavljam v naslednje izzive:
- http://craft-alnica.blogspot.si/2017/04/izziv-184-mehurcki-na-voscilnici.html
- http://www.najlepsi-par.si/galerija-meseca-aprila-3/


Komentarji

  1. Krasna je....in ozadje v lepih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepe barve si izbrala za tole pravljično voščilnico, na katero krasno sedejo tudi balončki, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita, vilinska voščilnica. Ozadje je v fantastičnih barvah, mehurčki pa tudi domiselno narejeni.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica in naredila si krasne mehurčke :-)) Vilinka je res čudovita. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ozadje te kar ponese v pravljični svet. Res domiselno narejeni mehurčki. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne mehurčke si pričarala v ozadju.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar