Žgečkljivke...

Občasno kdo rad za kakšen jubilejni rojstni dan podari tudi kakšno bolj šaljivo voščilnico.
Običajno le te izdelujem bolj za moške - v stilu "tanga" voščilnic.



Pred kratkim pa mi je prijateljica postavila izziv s vprašanjem: "Zakaj ne izdelaš kakšne žgečkljive voščilnice za ženske?!" Ammmm... ne vem... lahko pa poskusim. In  že sem skicirala voščilnico v svoj blok.

Največ težav so mi povzročale dlake ;) Perje je bilo vsepovsod in nad "ljubavnim tepihom" sem že skoraj obupala... in potem se je  zgodil kar tako, med pospravljanjem. Na kup sem lovila vso to perje in ga svaljkala med prsti, da ga bom lažje odvrgla v smeti (da ne bo spet pobegnilo). In ko pogledam te svaljkece, so bili ravno takšni kot kakšne dlačice - odlično so se obnesli.

Iz uvidevnosti sem se odločila, da žgečkljivke odstranim iz izzivov, saj menda ne bi bile primerne (vsaj tako me je opozorila ena izmed ustvarjalk). Ampak se pa po drugi strani zavedam, da so različne digi štampiljke, ki so ravno tako  žgečkljive, med nekaterimi ustvarjalkami zelo zaželene (aha samo s to razliko, da so digiti v večini namenjeni za poklanjanje moškim). To je pač vedno tako - iz katerega zornega kota pogledaš.


Komentarji

  1. :-) ej noro dobra ideja...bravo čestitka, kjer ti ustnice kar silijo v nasmešek :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar