Sožalnica...

Pri Ustvarjalnem dotiku so tokrat za izziv želeli videti Sožalnice. Žal je tako, da so tudi te del našega vsakdana. Sama sem jih tokrat izdelovala prvič.

Sem mnenja, da se pri sožalnicah ravno tako lahko uporabijo barve, ki so povezane s črno in ne prevladujejo.

Kot sem že omenila, me drevesa še vedno držijo in imela sem nove štampiljke, ki jih je bilo nujno potrebno preiskusiti.
Sožalnico prijavljam na Septemberski izziv Ustvarjalnega dotika. Iz njihove trgovinice sem poleg lepila in obojestranskega lepilnega traku uporabile tudi osnovo za kvadratno voščilnico ter blazinico StazOn Jet Black.


Komentarji

  1. Zares ni potrebno na sožalnicah uporabljati samo črnine. Barve v kombinaciji s črno so prav elegantne. Všeč mi je okvirček okoli dreves :) Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Pozdravček, Barbara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar