Zmajasto obarvana...

Zmaj je polno zapolnjeval moje misli in popoldneve, vse do velikega finala.

Moj mladiček si je namreč tik pred zdajci premislil: "Kaj pa če ne bi bil hobotnica (to sem izdelala zanj predlansko leto), jaz bi bil zmaj!" Najprej je bil moj odgovor odločni NE, premalo časa imam. Ampa seveda tisto noč nisem spala in sem nekje med budnostjo in spanjem razmišljala kako bi ustvarila zmaja.

To je precej težko nekomu, ki ni posebej vešč šivanja, zato običajno potrebujem pomoč prijateljice, ki mi da realno oceno ali so moje zamisli uresničljive in kako. Zato sem najprej ustvarila skico in jo predstavila prijateljici in šele potem se je misija "zmaj" lahko začela.

 V bistvu potem pri takšnih podvigih ugotavljam kako hvaležna sem velikemu D, ki vse to mirno prenaša, včasih mu to mirnost prav zavidam ;) Skratka stanovanje je bilo resno ogroženo, saj je bila pena iz katere sem izrezala kremplje in špice za zmajev hrbet vsepovsod in to dobesedno. Poleg tega je zadeva tako zelo statična, da jo hudo težko spraviš iz sebe ali pa npr. iz škarij.

 Krila sem izrezala iz kovertana - uporabila sem več plasti in jih lepo sešila skupaj, nato pa na obeh straneh pobarvala z barvo za tekstil (lahko bi uporabila tudi kakšno drugo barvo).

Za glavo sem uporabila kar legionarsko kapo, ki jo moj mladiček ni preveč maral (ampak za pusta bo dobra) in jo pobarvala s tekstilno barvo. Zobe in špice na hrbtni strani sem prilepila z lepilno pištolo.

 Noge sem ustvarila tako, da sem najprej sešila "gamaše", na katere sem nato prilepila kremplje.


S končnim rezultatom zmaja sem bila zelo zadovoljna, da niti ne govorim kako vesel je bil moj mladiček - nepopisno. 

 Za čisto popolno pustno opremo pa sem mladička, po njegovem, še "namazala.

Res sem imela ves teden popoldneve zapolnjene z zmajem, ampak ko se enkrat te učke tako neizmerno radostno zasvetijo, se vse splača in mi niti minutke ni nikoli žal <3

Komentarji