Hitro okrevanje...

Prepričana sem, da ni popolnoma nič neznanega to, da kupiš dizajnarski papir (goro tega) in ko prideš do ključnega trenutka - uporabiti ga, se ga nikakor ne moreš lotiti... zakaj? Ker ga je vedno tako zelo škoda! No, pri meni je že tako. Končno sem škarje zasadila v prelepo polo paprija A beautiful mind - Piekny Umysl... in vesta kaj - preživela sem in papir je dobil povsem novo podobo, ki mi je zelo všeč.
Postavitev voščilnice so predlagali na Sketch Saturday in že ob prvem ogledu skice, se je zasidrala podoba, ki mi ni in ni dala miru.



Ker so na CRAFT-alnici punce podale izziv Čimprej se pozdravi, sem imela končno tudi priložnost, da porabim odtis, ki sem ga že pred kar nekaj časa dobila kot rojstnodnevno darilo - mišek je res tak carkan.Za piko na i, pa sem dodala še majhno petljico Najlepšega para.



Voščilnico tako prijavljam na naslednje izzive:
- http://sketchsaturday.blogspot.si/2016/11/week-438-with-simon-says-stamp.html
- http://craft-alnica.blogspot.si/2016/11/izziv-173-cimprej-se-pozdravi.html
- http://www.najlepsi-par.si/galerija-november-2016/
http://eclecticellapu.blogspot.si/2016/11/november-challenges.html
http://creativefingerschallengeblog.blogspot.si/2016/11/challenge-120-winners-118.html

 

Komentarji

  1. Nataša, ja, ta občutek, ko zarežeš v nov lep papir je res nekaj, kar je treba premagati, tudi jaz se z njim soočam, najlepših sploh porabila ne bi... Ti si res nadgradila lepoto papirja, krasno voščilnico si ustvarila s tem cotkanim miškom in ujela postavitev pri drugem izzivu. Hvala, ker so to lepotičko sodeluješ v tokratni CRAFT-alnici. LP, T:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card, love the design you have used and what a cute image.
    Thank you for joining in with us over at Ecllectic Ellapu this month.
    Sue

    OdgovoriIzbriši
  3. Hahaha, zgleda, da imamo vse enake težave z lepim papirjem. Predvsem ga je škoda in nikakor ne najdemo prave kombinacije. Tebi je to odlično uspelo in tudi motiv je super za o temo v Craftalnici. Hvala, ker si se nam pridružila v tokratnem izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, tudi pri meni je podobno z lepimi papirji :) Biti mora prav posebna voščilnica, da jih uporabim.
    Simpatičen mišek in krasno sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna voščilnica! In se pridružujem klubu 'škoda tega lepega papirja':)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si se lotila projekta "hitro okrevaj" in naredila čudovito voščilnico. Papirčki so krasni in tudi jaz kakšnega lepega kar šparam in šparam.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. This is soo cute! I love your image and your wonderful papers. Thanks for sharing this with us on the Sketch Saturday site. Good luck.
    ~Jo, SS-DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, tale mišek je pa res prisrčen. Brez dvoma bo nekomu pomagal okrevati.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica z lušnim motivom.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Lušten motiv. Res izgleda kot, da potrebuje hitro okrevanje in dobro dušo, da ga malo pocarta ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. What a great project, love it! Thanks for joining us at Eclectic Ellapu this month.
    Hugz

    Laurian DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar